25 Ekim 2010 Pazartesi

Pazar Şarkısı




İlahiyatçılar


İlahiyatçılar.
Hiç bir halt bilmiyorlar.
Ruhuma dair.
Ruhuma dair.

Ben bir deryayım.
Uçurumun içinde bir devinim.
Ağır çekimde.
Ağır çekimde.

Inlitterati lumen fidei
Tanrı bizimledir her gün.
Bu karacahil ışık
Bizimledir her gün.

İhahiyatçılar
Hiç bir halt bilmiyorlar.
Ruhuma dair.
Ah! bilmiyorlar.

Kalbimi küçük şeylerle zayıflatıyorlar.
Ve yaşantımı değişimle
Bir çok yönden
Daha fazla noksan buluyorum her gün.

İlahiyatçılar

Basıp gidiyorum
Beni bulmaya çalışacağınız yere.
Gittiğimde gelemeyeceğiniz yere.

Hiç kimse alamayacak hayatımı benden.
Saklıyorum onu.
Bir hayalet doğdu
Bir hayalet doğdu
Bir hayalet doğdu

Bir deryayım ben.
Tepeden tırnağa duyguyum.
Bir kiraz hayaletiyim.
Kiraz hayaleti.

Hey! ben bir kiraz hayaletiyim.
Bir kiraz hayaleti.


Wilco
A Ghost is born albümü,2005


Türkçesi:sicilyalı balıkçı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder