10 Ekim 2011 Pazartesi




  Özcan Alper'in Sonbahar filminin sinemada yaptığını öyküde yapmaya çalışıyorum diyen Sait Faik öykü ödülü sahibi Ahmet Büke anlatıyor:


  "Youtube izlemeyi seviyorum.Mesela Lhasa'yla aramda bir akrabalık hissediyorum.Her dinleyişimde derinden etkiliyor.Youtube'ta ölmeden kısa süre önceki bir ev kaydı var.Şarkıya yanlış giriyorlar ve acayip gülüyorlar.O kısmı tekrar tekrar başa alıp seyrediyorum.O doğallık bana inanılmaz geliyor.Davulcu çocukla Lhasa sevgili miydi acaba? Çocuğun ona öyle bir bakışı var ki, galiba hasta olduğunu, öleceğini biliyor.Lhasa da çocuğun bildiğini biliyor.Karşılıklı bakışmaları çok güzel.Sonra tekrar giriyorlar şarkıya ve çok güzel çalıp söylüyorlar."


(Derya Bengi ve Çiğdem Öztürk'le yaptığı Bir+Bir'in Ağustos-Eylül sayısındaki söyleşiden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder