29 Eylül 2010 Çarşamba

Love



Bridget Jones's Diary (Bridget Jones'un Günlüğü) filmini hiç sevmem ama beni bu şarkıyla tanıştırdığı için müteşekkirim o filme. Bütün bunların yanında Rosey 'nin bu güzel şarkıya neden klip çekmediğinide anlayabilmiş değilim. Şarkı sözleriyle olsun müzikalitesiyle olsun birçok pop şarkısından çok çok daha güzel. Buyrun dinleyelim..


Love, I am so different
Aşk, ben çok farklıyım

Love, I am so different than before
Aşk, ben öncekinden çok farklıyım

Love, can I be loved
Aşk, ben aşık olmuş olabilir miyim

Love, could I ever really be loved
Aşk, gerçekten aşık olabilir miyim

Love, if you ever find me I wonder
Aşk, eğer beni bir gün bulursan merak ediyorum


Will you try me
Beni deneyecek misin

Im so different than before
Ben öncekinden çok farklıyım

Love, the kind that Ive dreamed of
Aşk, hayal ettiğim şey

Well, lets stop right here inside of me love
Tamam, sevgimin içinde hemen burada duralım

Love, if you ever find me I wonder
Aşk, eğer beni bir gün bulursan merak ediyorum

Will you try me
Beni deneyecek misin

Im so different than before
Ben öncekinden çok farklıyım

Love, I am so different than before
Aşk, ben öncekinden çok farklıyım


Love, where are you waiting
Aşk, nerede bekliyorsun

In dark and smoky room I hear you singing to me
Karanlıkta ve dumanlı odalarda bana şarkı söylediğini duyuyorum

Love, let my voice take you and the song we make
Aşk, seni almama izin ver ve yaptığımız şarkı

would be so different than before
Öncekinden daha güzel olacak


Love, if you ever find me
Aşk, eğer beni bir gün bulursan

Then I ask you try me
Sonra sana beni denemesin söyleyeceğim

I am so different than before
Ben öncekinden çok farklıyım

Love, I am so different than before
Aşk, ben öncekinden çok farklıyım

The word is out, the time is gone
Sözler tükendi, zaman bitti

Begin again,remember my love
Tekrar başka, aşkımı hatırla

Make it strong
Onu güçlü yap

Stretching out to everyone
Herkesi kızdırarak

Nothing replays
Hiçbir şey tekrarlanmaz

This is what I want, this is what I make
Bu benim tam istediğim, bu benim yaptığım

Every little thing gonna be alright
Her küçük şey iyi olacak

One day or so youll be my love
Bir gün sen benim sevgilim olacaksın

This time you wont mistake me
Bu sefer bana yanlış yapmayacaksın

Im ready love for you to take me with you
Seni yanımda götürecek kadar çok sevdim

Love, if you ever find me I wonder
Aşk, eğer beni bir gün bulursan merak ediyorum

Will you try me
Beni deneyecek misin

Im so different than before
Ben öncekinden çok farklıyım


My love, I know when you found me
Sevgilim, biliyorum ki eğer beni bulursan

Ill rock yourself all around me
Seni etrafımda döndüreceğim

Then I ask you try me
Sonra beni denemeni isteyeceğim

I am so different than before
Ben eskisinden çok farkılıyım


My love, I know youll show me the words
Sevgilim, bana sözcüklerini göstereceğini biliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder